MalmöFF - IFElfsborg

Nyss hemkommen från matchen.
Tråkigt att vi inte lyckas vinna när vi är så pass mycket bättre än Elfsborg som vi var idag.
Men trots allt så känner jag mig ganska tillfreds. Kom ihåg att Rolle sagt att det kommer bli bättre ju längre säsongen lider. Att det tar lite tid att byta spelsystem.
Mina stora plus idag går till Gabriel och Safari. Båda var lysande idag.
Det jag irriterade mig på idag precis som tidigare är att Sankan inte visar mera pondus, mera beslutsamhet.
Han måste bli bättre på tex inlägg och höjdbollar. Vissa sekvenser idag när man undrarde om han var rädd för att gå upp i duell. Detta måste Rolle se och göra någonting åt.
Men trots allt så känns det ganska bra. Även om det suger att vi inte tog tre pinnar. Men säsongen är lång. Och kan vi bibehålla eller tom höja vår niva ytterliggare så tror jag på en hög placering i år.



Tror du att kan något om fotboll? Spela CM Online!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0