Trelleborgs FF - Malmö FF

0-0 och ännu ett kryss.
Märker hur paniken så smått börjar sprida sig bland en del MFFsupportrarna.
Inte helt oförståligt med tanke på tabellplacering. Och definitivt förståligt med tanke på de senaste årens resultat.
Själv är jag idag efter matchen mot Trelleborg ännu mer övertygad om att vi kommer göra en bra säsong än jag var innan match.
Visst är det jävligt irriterande att inte segrarna och poängen infunnit sig. Men det viktigaste, dvs spelet, har ju funnits där.
Fortsätter vi producera samma spel i fortsättningen så är jag ganska övertygad om att vi kommer hamna topp 4. Märk väl, detta trodde jag inte innan säsongen började. Då var jag minst sagt skeptisk.
Kom ihåg säsongen är lång, det är 78 poäng kvar att spela om.

Kommentarer
Postat av: joel Lindskoug

håller helt med

2008-04-14 @ 07:52:32
Postat av: Frontalangrepp

Kommer det nya bilder idag? :)

2008-04-16 @ 12:36:11
Postat av: malmostadion

Skall försöka ta nya bilder idag.
Har inte kunnat uppdatera bloggen pga sjukdom.
Men om jag hinner och kan så kommer det nya bilder idag.

2008-04-16 @ 13:43:41
URL: http://malmostadion.blogg.se
Postat av: Frontalangrepp

Underbart!

2008-04-16 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0