Reflektioner och nystart.

Som ni säkert märkt så har bloggen legat nere ett tag. Dels pga semester men även pga att orken/viljan trytet en del.

Under denna tid så har en del förbannat sig över reklamen mm. Speciellt så irriterade sig vissa på reklamen som fanns inne i inläggen.

Förklaringen till att en del av reklamen låg inne i inläggen är helt enkelt att annars så har ni inte klickat på den. En normal dag när jag hade 500 unika besökare så bemödade sig kanske 2-3 personer utav dessa 500 att klicka på reklamen!

När jag sedan flyttade in reklamen samt skrev rena reklaminlägg, ja då ökade eran vilja att klicka.

Även jag tycker att reklamen skall hållas utanför det reaktionellainnehållet, men om jag skulle få tillbaka lite för all den tid jag lagt ner så var jag tvungen att sätta in reklamen i inläggen, tyvärr.

Men som ni ser på den nya layouten, om än inte färdig, så har jag lyft ut reklamen till sidan av bloggen. Nu skall det bli mycket intressant att se hur många som klickar på reklamen, om det skall återgå till 2 per 500 besökare?

Detta med reklamen var den enda kritiken att ta på allvar egentligen, resten var mest skitsnack.

Och sen ni som tror man blir rik på detta. Jag har väl haft en timlön på cirka 25öre sedan jag startade denna blogg. Och då räknar jag effektiv "arbetstid". Kände bara att jag ville klargöra detta då vissa tror att man kan hämta ut en normal månadslön för detta!

Så nu vet ni hur det ligger till. Ni får stå ut med att layouten ändras en del de närmsta dagarna då allt inte riktigt är på plats än. Men förhoppningsvis så kommer ni gilla den nya layouten med reklamen till höger!(reklamen under första inlägget är inte mitt utan blogghotellets, så det kan jag inte göra något åt).

 

SödraSitt


Kommentarer
Postat av: Blue Ghost

Trevligt att se dig tillbaka.

2008-08-27 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0