Hemsida

Verkar vara hyffsat stort intresse för en hemsida med fler bilder.
Nu vet jag inte vad man kan kalla stort intresse. Men jag hade nog inte räknat med att ha så många besökare per dag som jag har så här tidigt .Bloggen är ju bara drygt två veckor gammal.
Så det blir nog en hemsida ändå.
Givetvis kommer jag fortsätta lägga upp en del bilder på denna blogg i fortsättningen också. Finns ju de som föredrar detta.
Hemsidan är tänkt att innehålla alla de bilder som inte kom med här på bloggen. Ett ganska grovt urval alltså. Detta gör jag medvetet för jag vet själv hur det är. Man vill se så mycket som möjligt. En konsekvens av detta blir ju då att det även kommer med en del dåliga bilder samt en del bilder som liknar varandra väldigt mycket.
Idagsläget ligger det nog drygt 300st blider som skall publiceras på hemsidan. Jag brukar ta mellan 20-40 bilder per fotosession. En del att plöja igenom alltså.


Den nya hemsidan medför ju att det kommer att gå åt en hel del mer tid men även pengar. Därför kommer jag att öppna ett paypalkonto där de som känner sig manade kan lämna en liten gåva. OBS! Dessa pengar är till för att täcka en del av de kostnader som hemsidan medför.
Alla MFFare är givetvis alltid lika välkomna att kolla in sidan, gåva eller inte.

Kommentarer
Postat av: Tengis

Självklart ska du få en slant för det utmärkta jobb du gör...

2008-02-12 @ 22:39:00
Postat av: Ola Solér

Hej! Kontakta oss i MFF Support!

2008-02-13 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0