Bilder 080308

Ett tag sen sidan uppdaterades med nya bilder.
Hoppas ni inte haft abstinens?:)
Påminner att om ni vill ge bidrag till denna sida samt hemsidan så är det PayPal som gäller.
[email protected]  är den email som ni skall skicka ert bidrag till över PayPal.
Som jag sagt tidigare så kommer utrymmet och samt trafiken på sidan snart nå taket,
och då stängs sidan ner.
Eftersom det kommer cirka 400 unika till sidan varjedag så behövs det ju inga stora summor per person för att hålla sidan levande.
Hoppas ni gillar dagens bilder.
Har även lagt till en karta på sidan där ni/jag kan se var besökarna kommer ifrån.
Idagsläget så har alla världsdelar förutom Afrika och Australien besökt sidan.

03080308030803080308

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag kan kanske hjälpa dig att hosta de äldre bilderna.

Hör av dig till min mail om det är av intresse.

Mvh
Henrik

2008-03-10 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0