Komplett efter i huvudet.

Tänkte göra lite reklam för himmelsblåggen. Som alla vet så brukar inläggen där vara av hög kvalitet och mycket intressanta.
Idag nådde Kaveh oanade höjder med detta inlägg.
Det fullkomligt exploderade med kommentarer runt detta glödheta ämne.
Men jag måste höja ett varnande finger.
Gör absolut inte som jag och kritisera Kaveh och hans inlägg, framförallt inte om ni har på fötterna.
Nä, för då kan ni få höra saker som,

Synd att en så bra bloggare som du är så komplett efter i huvudet, ( enbart plumpt, du kan bättre Kaveh)

Lite efter... lite sämre, (min favorit då den har lite fotbollsanknytning)

ska du kanske inte ge dig in i en debatt där nivån är lite högre än vad du klarar av. ( Kaveh gillar att stoltsera med att han vet bäst).


Så än en gång. Gå in och läs detta briljanta inlägg. Men för allt i världen akta er för att kritisera. Det ses inte med blida ögon utav Kaveh.

MvH SödraSitt


Kommentarer
Postat av: Kaveh

Varför göra reklam för en sida som är tre gånger så stor som din?



Hej därnere vi är himmelsblåggen!

2008-05-13 @ 20:59:40
Postat av: SödraSitt

Ursäkta Kaveh, jag visste inte att man inte fick göra reklam för sidor större än en sin egen.

Sån tur att du kom in här på min lilla blogg och tillrättavisade mig ännu en gång. Faktiskt med lite mer stil och finess denna gången.

2008-05-13 @ 21:17:54
URL: http://malmostadion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem fan bryr sig? Sluta med nördiga inlägg i den här stilen. De sänker nivån på din annars trevliga blogg. En blogg vars syfte är att visa grymma bilder från stadionbygget.

2008-05-13 @ 23:04:54
Postat av: Löjligt

Vem fan bryr sig? Sluta med nördiga inlägg i den här stilen. De sänker nivån på din annars trevliga blogg. En blogg vars syfte är att visa grymma bilder från stadionbygget.

2008-05-13 @ 23:07:01
Postat av: SödraSitt

Anonym/Löjlig,

Du bryr dig tydligen tillräckligt för att skriva en kommentar?

Jag kanske skall maila dig och fråga i fortsättningen vad jag får och inte får skriva på min egen blogg?

Allvarligt talat, jag skriver vad jag själv vill och tycker du inte det är något att läsa så får du ju ge fan i att besöka bloggen.

Det låter väl ganska rimligt, tycker du inte det?

2008-05-14 @ 07:27:31
URL: http://malmostadion.blogg.se/
Postat av: pitbull

Löjligt



Du kanske har missat poängen med en blogg, den ska vara personlig. sluta mesa dig. du är bara pinsam



Kaveh

Maken till högmod och hybris får man leta efter. egentligen har du ingen koll, var inte antonsson klar förresten?

2008-05-14 @ 21:44:25
Postat av: Anonym

Fyfan, nä jag visste väl att bloggar inte var nåt för mig..



Får väl hålla mig till hemsidan, lite för dålig uppdatering på den dock.

2008-05-15 @ 01:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0