Wilton på ingång?

Som alla vet ryktas det om att Wilton är på ingång. Personligen tror jag faktiskt detta ryktet stämmer. Dessutom skall jag vara djärv nog att komma med ett datum för när MFF officiellt presenterar Wilton.

 

Wilton kommer presenteras imorgon tisdag, eller sent idag måndag.

 

Detta är vad jag tror, och jag har mina anledningar till detta. Vi får se, jag kanske är helt fel ute. Sedan tycker jag iofs att prio ett skulle legat på att hitta en offensiv innermittfältare. Det är där vi är som svagast enligt mig. Men det betyder ju inte att jag tackar nej till Wilton, även om jag tror att Ofere kommer vara den anfallare som betyder mest för oss detta året även om Wilton ansluter.

När tror ni Wilton presenteras?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0